Na placu zabaw

Na placu zabaw

wtorek, 19 maja 2015

Bańki mydlane

„Jadę sobie koleją, a tu nagle-przystanek. Patrzę, napis na słupie: BAŃKOWICE MYDLANE. W Bańkowicach Mydlanych aż się roi od baniek. Wszyscy bańki puszczają i panowie i panie…” To fragment wiersza Pani Wandy Chotomskiej, który mama często mi czyta. Czyta i czyta mi o tych bańkach kolorowych, pomyślałem fajna sprawa, ciekawe czy ja mógłbym takie bańki zrobić?! Aż tu nagle pewnego dnia w przedszkolu (wiem, że śmiesznie to brzmi, co roczne dziecko robiło w przedszkolu? A właśnie robiło :) bo chodziło na zajęcia razem z mamą :)), a więc w przedszkolu wszystkie dzieci dostały od Pani nieduże pudełeczko, w którym po potrząśnięciu coś tam zabulgotało. Mama otworzyła pudełeczko, dmuchnęła raz i drugi, a z małego otworu wyleciały piękne, kolorowe, mniejsze i większe bąbelki :) Okazało się, że to są właśnie bańki mydlane :) Och jak wspaniale -pomyślałem :) Złapie je teraz wszystkie! Ale co to? Zbliżam się do bańki a ona znika, do kolejnej i to samo, zaczyna mnie to denerwować :( Mama coś tam do mnie mówi, tłumaczy mi, ale za bardzo nie wiem o co jej chodzi. No dobra tym razem się nie udało, ale następnym razem na pewno je złapie. 

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki



Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki


Kolejna próba złapania baniek uświadomiła mi, że nic z tego nie będzie. Taki ich urok że są piękne i kolorowe przez chwilę i potem znikają. Przyzwyczaiłem się już do tej myśli i stwierdzam, ze tak czy siak bańki są super :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki


No i kolejna niespodzianka. Odwiedzili Nas kiedyś ciocia z wujkiem i przynieśli mi ciuchcię. Pomyślałem – kolejna ciuchcia, mam już ze trzy. Tata otworzył ją coś tam przy niej pomajstrował, postawił na podłodze, włączył i ruszyła przed siebie grając znaną mi już melodyjkę. Nie byłem za bardzo zadowolony, bo poprzednie moje ciuchcie robiły to samo: jeździły w kółko i śpiewały. Nagle z komina ciuchci coś zaczęło unosić się w powietrze. Podchodzę bliżej, patrzę i…nie zgadniecie…to bańki! Moje ulubione bańki mydlane! Kolorowe, małe, duże! Co za radość! Co za wspaniała ciuchcia!!! Cofam wszystkie złe słowa, które o niej powiedziałem . Powiem Wam nawet, że jest to moja ulubiona zabawka :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki


A wy lubicie takie zabawy z bańkami? Jeżeli tak to zapraszam Was 30 maja br. o godz. 11:00 na Stary Rynek w Poznaniu, gdzie odbędzie się kolejna edycja Baniek Mydlanych z Le Petit Marseillais :) Więcej informacji uzyskacie na stronie internetowej: https://www.facebook.com/events/1445807012384144/ . Ja na pewno tam będę z rodzicami!!! Nie mógłbym opuścić takiej imprezy :) 

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz