Na placu zabaw

Na placu zabaw

czwartek, 25 czerwca 2015

Gdzie jest lato?!

          Wiecie może z kim mógłbym porozmawiać na temat tego co dzieje się za oknem, czyli na temat POGODY?! Przecież to straszne co tam się dzieje. Pochmurne niebo, zimny wiatr, no i ten okropny deszcz. Czy tak wygląda lato? Mamusia mówiła mi, że lato to błękitne niebo, zapach kwiatów i ciepłe słoneczko :) a to co dzieje się na dworze w ogóle nie przypomina mi lata :(

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

          W taką pogodę to nic się nie chce. Chodzę cały czas jakiś taki marudny, przygnębiony, ani to wyjść na porządny długi spacer, ani na plac zabaw bo wszystko mokre od deszczu :( Dla mnie to istny koszmar. Wiadomo, że w domu też można robić dużo ciekawych rzeczy, ale to nie to samo. Jakiś czas temu od rana do wieczora biegałem po dworze w krótkich spodenkach, koszulce i sandałkach, no i myślałem, że tak już będzie przez całe lato, a tu co? Trzeba było przeprosić jesienną kurtkę, czapkę i buty, bo bez tego ani rusz.

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

          Ostatnio słyszałem jak mama skarżyła się na mnie do babci, że jak jest taka pogoda to nie może ze mną wytrzymać bo nic mi się nie podoba. To akurat prawda, ale co ja mam na to poradzić, że nie lubię całymi dniami siedzieć w domu? Wszystkie zabawy mi się już znudziły, dobrze, że któregoś pochmurnego dnia mama wpadła na genialny pomysł :) Postanowiła zrobić ze mnie swojego kuchennego pomocnika :) Ale super :) Siedziałem sobie w kuchni na blacie (wiem, że jest wysoko, ale jestem już dużym i grzecznym ;) chłopcem więc mama wytłumaczyła mi, że mam siedzieć i się nie ruszać :) ), dostałem łyżkę, talerzyk i jakieś kawałki „czegoś” i mogłem sobie mieszać i robić z tym co chce :) Ale było fajnie i nie przeszkadzało mi to, że nie jestem na dworze :) Mamusiu proszę Cię wymyślaj mi częściej takie „niezwykłe zabawy” :* 

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

           A tego od pogody to ja jeszcze znajdę i rozprawię się z nim na swój sposób :) Wytłumaczę mu, że lato to słońce, a jesień to deszcz :) Bo może nikt mu tego nie powiedział i się pogubił w tym wszystkim ;)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz