Na placu zabaw

Na placu zabaw

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Jedziemy na wycieczkę...

          Tak się składa, że wyjeżdżam z moją mamusią do babci nad morze :) Ale będzie super :) Już się nie mogę doczekać. Muszę przeżyć dzisiejszy dzień, przespać całą noc i w drogę :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

       Zawsze przed jakąkolwiek podróżą trzeba się spakować. Tak też zrobiłem :) Wziąłem kubek z wodą, butelkę z mlekiem, smoczusia (ale tylko do spania :)), ulubionego misia i jestem gotowy :) Mama jednak stwierdziła, że to trochę za mało jadąc na tydzień czasu i wyciągnęła karton, otworzyła szafę i się zaczęło… Co by tu wziąć. Franeczku choć zobaczymy czy to pasuje, Franek przymierzymy te spodnie, a może weźmiemy jeszcze tą bluzeczkę i tę kurtkę na wszelki wypadek… itp., itd. Nie sądziłem, że pakowanie to taka filozofia :) Mówiłem mamie, że po co tyle wszystkiego, ale chyba mnie nie zrozumiała. Więc schowałem się w swoim namiocie, żeby nie przeszkadzać i stamtąd obserwowałem całe to zamieszanie z pakowaniem się :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

          Mama poskładała wszystko w kosteczkę, poukładała w kartonie, coś dorzuciła, coś wyciągnęła i tym sposobem jestem spakowany i mogę wyruszać nad morze :) Tatuś okleił ten cały karton taką hałasującą folią i taśmą i postawił w kącie. Myślę sobie, czemu w kącie? Przecież tam są moje ubranka i zabawki i ja to zabieram ze sobą. Okazało się jednak, że ta paczuszka nie jedzie ze mną. Przyjedzie po nią jakiś pan i zabierze do babci, a ja jak dojadę już na miejsce to będzie ona na mnie czekała :) Zobaczymy czy mnie nie oszukują :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

          Nad morze będę jechał pociągiem :) To już będzie trzecia moja taka podróż :) Bardzo lubię jeździć pociągiem, bo nie muszę tam cały czas siedzieć w foteliku jak to jest w aucie, tylko mogę sobie chodzić a nawet biegać :) Już niedługo opiszę Wam moją kolejną podróż pociągiem :) A tak było 6 miesięcy temu :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz