Na placu zabaw

Na placu zabaw

środa, 17 czerwca 2015

Jedzie pociąg z daleka :)

          Tak jak Wam obiecałem opowiem Wam w skrócie moją podróż nad morze :) Na dworzec PKP jechałem z mamusią i tatusiem samochodem. Niby niedaleko, ale zgłodniałem trochę i już w aucie musiałem zjeść sobie kabanoska :) A jak go zjadłem to zachciało mi się spać, więc zrobiłem sobie drzemkę :) Kiedy dojechaliśmy na stacje mamusia poszła kupić bilety i poszliśmy na peron. Tam czekał już na Nas Nasz pociąg :) Odzukaliśmy swoje miejsa,usiedliśmy wygodnie, pomachaliśmy tatusiowi przez okno i ruszyliśmy w drogę :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki
         
         Pociąg jechał najpierw powoli, potem coraz szybciej i szybciej, aż uzyskał swoją odpowiednią prędkość. Z zaciekawieniem patrzyłem przez okno na wszystko co mijał pociąg. Widziałem łąki na których pasły się zwierzątka, lasy z wysokimi i niższymi drzewami, różne budynki, mijające nas samochody małe i duże, było nawet jakieś jeziorko ale z mało błękitną wodą ;) a czasem mijał Nas jakiś inny pociąg. Niestety nie zdążyłem nikomu pomachać, bo jechał bardzo szybko, nawet szybciej niż my :)


Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

          Ile jednak można patrzeć przez okno... Trochę mi się już to znudziło, więc pooglądałem książeczki, pobawiłem się zabawkami, które zabrałem ze sobą, pospacerowałem po przedziale i znowu zrobiło się nudno. A skoro jest nudno to ja jestem marudny :( No to żebym nie marudził mamusia pozwoliła mi pogrzebać w Naszym plecaku :) Ale fajnie :) Mogłem sobie z niego wszystko wyrzucać i wrzucać spowrotem do środka :) Tak zleciała nam podróż pierwszym pociągiem i trzeba było przesiąść się do innego.


          Ten drugi pociąg był straszny :( Było w nim dużo ludzi, musiałem siedzieć w jednym miejscu i nie mogłem sobie spacerować. Tam się dopiero zdenerwowałem. Ile można siedzieć w jednym miejscu. Trochę pozaczepiałem innych, trochę pojadłem, pomarudziłem i na sczęście podróż tym pociągiem się skończyła. Na stacji czekała już na mnie babacia :) i bardzo ucieszyłem się na jej widok. Zabrała mnie do domku, a że byłem tak zmęczony tą 4 godzinną podróżą to zasnąłem i spałem jak suseł :) A wy lubicie jeździć pociągami? :)

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz